Usein kysyttyä

Onko kauppaan pakko rekisteröityä, jotta voi tehdä ostoksia?
Ei ole. Aloita ostosten tekeminen vaikka heti.

Miksi minun pitää antaa puhelinnumero?
Jos tilaat tuotteesi kätevällä pakettiautomaattipalvelulla, tarvitsisimme puhelinnumerosi. Numeroon toimitetaan tekstiviesti, kun paketti on noudettavissa. SmartPost eli pakettiautomaattipalvelu on loistava keksintö! Kannattaa testata.

Mitä hyötyä on rekisteröitymisestä?
Rekisteröityneet pääsevät käyttäjätilillään tarkastelemaan aikaisempia tilauksia. Sieltä voi katsoa esimerkiksi, mitä värejä on tilannut tietystä uistimesta. Osoitetietosi säilyvät käyttäjätililläsi, jolloin sinun ei seuraavalla kerralla tarvitse täyttää niitä ollenkaan, jos teet ostoksia kauppaan sisään kirjautuneena.

Olen lisännyt tuotteen ostoskoriin, mutta sitä ei näy siellä. Miksi?
Sinulla on selaimesi evästeet pois päältä. Laita ne päälle, niin ostosten tekeminen onnistuu.

Voinko ostaa postiennakolla?
Voit ostaa. Kun siirryt ostoskorivaiheesta eteenpäin, sinulta kysytään haluamasi toimitustapa. Valitse Nouto Postista -palvelu ja valitse sopivin postikonttori. Sen jälkeen valitaan maksutapa ja valitse siinä kohtaa "Postiennakko". Huomaa, että postiennakkotilauksissa veloitetaan 4,10€ käsittelymaksu.

Mistä tiedän, missä tilaamani tavarat on menossa?
Saat sähköpostin, kun olet tilannut tuotteet. Siinä on esillä tuotteet, jotka olet tilannut. Kun olemme käsitelleet tilauksesi, lähetämme sinulle toisen sähköpostin, jossa on postin seurantakoodi. Voit postin sivuilla katsoa, missä tilauksesi on menossa.